اینستاگرام امروزه با بیش تر از 1 میلیارد استفاده کننده ماهانه یکیاز دوستداشتنی ترین سیستم برهان های رسانه های اجتماعی میباشد. واضح میباشد کهاین یک زمان پهناور برای بازاریابان و برند های تجاری میباشد که میتوانند وارد این موسسه استفاده کننده شوند. با این حالا ، ساخت حضور در اینستاگرام شما و خریدن دنبال کنندگان در یک شب چندان فعالیت بی آلایش ای وجود ندارد. این فرایندی میباشد که به عصر نیاز دارااست ، البته با پاره ای امداد میتوانید نتیجه ها را سریعتر مشاهده کنید. در اینجا 12 نکته برای تهیه نمودن دنبال کنندگان طولانی تر در اینستاگرام که اصیل و مربوط به مارک شما میباشند ، آورده شدهاست. روش کسب داده ها بیش تر (حقیقی و واقعی) دنبال کنندگان اینستاگرام در سال 2020
یک بیوگرافی قانع کننده بنویسید اولین چیزی که هر که هنگام بازدید از پروفایل شما می بیند ، بیوگرافی شما میباشد و براین اساس مهم میباشد که اولین تأثیر را روی مخاطب خویش بگذارد. برای ترغیب مردم به تعقیب کردن شما ، می بایست یک می بایست اینستاگرام قانع کننده بنویسید. جدای از اصول نخستین مانند اضافه کردن داده ها تماس و لینک وبسایت ، بایستی ماجرا مارک خویش را نیز به روشی جالب مطرح کنید. به آسانی میگویند چه دسته شغلی را کسب نکرده اید ، سبب ساز میگردد که شما از آن دوری کنید. شما بایستی برای رابطه با برند خویش و تعقیب کردن خویش ، به مردم ادله بدهید. در اینجا مثال ای از یک معاش طومار خوب اینستاگرام از مارک دنده های ماجراجویی ، Yeti را آورده ایم.
شخصیت منحصربهفرد مارک تجاری اینستاگرام را بسط داده و مراقبت نمایید فید اینستاگرام شما آیتم بعدی میباشد که فردی که از نمایه شما بازدید میکند پس از بیوگرافی شمارا مشاهده خواهد کرد. و تصور اینکه استفاده کننده با مشاهده فید شما قادر است در گزینش اینکه آیا آن ها برند شمارا دوست دارا هستند یا این که خیر ، مهم میباشد. همینطور مراقبت ثبات در رنگ ها ، گونه های پست ها ، صدای صدا و . بسیار مهم میباشد چون اینها شخصیتی میباشند که شخصیت مارک شمارا گزینش مینماید. و بایستی به طوری باشد که در حالتیکه کسی پست شمارا روئت کرد ، سریعاً بایستی آن را با برند شما دارای ارتباط نماید. در اینجا مثال ای از برند آبمیوه های نوشابه میباشد که شخصیتی از مارک بدیهی و معین را نگهداری مینماید. از هشتگ های مربوطه به کارگیری نمائید به کار گیری از هشتگ یک طریق آزمون گردیده و تست گردیده برای دسترسی بیش تر اشخاص و فراهم کردن دنبال کنندگان طولانی تر در اینستاگرام میباشد. شما می بایست تحقیق فرمایید که کدام هشتگ ها در طاقچه شما گرایش دارا هستند و برای مارک و محتوا دارای ارتباط میباشند. بعد از مخلوط این هشتگ برای تمام محتوای اینستاگرام خویش به کار گیری نمائید تا به کسانی کهاین هشتگ ها را دنبال مینمایند برسید. همینطور ، به حافظه داشته باشید که آن را مقداری ادغام کرده و از هشتگ های دارای شهرت در سطح صنعت و همینطور مورد ها طاقچه ای به کارگیری فرمائید که در واقع میتوانید از آنها ایستادگی نمائید. اینستاگرام به شما قابلیت و امکان میدهد تا برای هر پست حداکثر 30 هشتگ بیش تر فرمایید و می بایست از این خصوصیت به نفع خویش استعمال فرمایید.
مارک تجاری خویش هشتگ را ساخت و ارتقاء دهید به جز استعمال از هشتگ های پر اسم و رسم ، میتوانید هشتگ فردی خویش را نیز ساخت فرمایید و تبلیغ نمائید. این قادر است منحصر برند شما یا این که حتی یک کمپین یگانه باشد. هشتگ های یگانه با مارک ، طرز نیکی برای بهبود حضور اینستاگرام شما و رواج کمپین های شما میباشند. با ساخت یک هشتگ منحصر به فرد مبارزات انتخاباتی ، میتوانید اشخاص را ترغیب فرمایید که از آن در محتوای اینستاگرام خویش به کارگیری نمایند. این دستور به شما محتوای ایجاد گردیده بوسیله استفاده کننده و همینطور تبلیغات همگانی را میبخشد و این میتواند به شما در وصال به اشخاص اضافه و رهروان اضافه یاری دهد. در اینجا مثالی از چگونگی به کار گیری Dove از هشتگ های یگانه برای مبارزات انتخاباتی برای ایجاد محتوای استفاده کننده و افزایش ابتکارات بازاریابی خویش آورده شدهاست. زیرنویسها را با صرفه نمایید زیرنویس های پست های اینستاگرام شما این زمان را به شما میدهد تا مخاطبان فعلی خویش را سرگرم نمائید و حتی آنانرا ترغیب فرمایید تا شمارا به دوستانشان ارجاع دهند. به این ترتیب ، چرا از این مجال به نفع شما به کارگیری نمیکنیم؟ موردها متعددی موجود است که میتوانید با زیرنویس های اینستاگرام خویش مانند اشخاص برچسب زده ، سؤال بپرسید ، مکالمات را استارت فرمائید و غیره. هرچه مخاطبان خویش را به اظهار لحاظ ترغیب نمائید ، احتمال بیشتری موجود است که آنها دوستان عزیز خویش را دعوت نمایند تا درین مشاجره کمپانی نمایند. همینطور میتوانید تخفیف یا این که سفارش ارائه دهید و از دنبال کنندگان خویش بخواهید که عزیزان خویش را برچسب گذاری کرده و آن سفارش را افزایش دهند. همینطور ، به خاطر داشته باشید که در پشت تصویر یا این که ویدئویی که به اشتراک میگذارید بگویید چون این سبب جذابیت بیشتری میشود.
در مکالمات مردمی کمپانی نمایید این طرف دیگر قصه به آنچه در مقاله قبل اشاره کردیم میباشد. شما نباید صرفا مکالمات را برانگیزید بلکه در آن ها نیز کمپانی فرمایید. در حالتیکه بحثی بوسیله فردی در تو رفت و آمد نموده است که مردم به آن عشق و علاقه مند میباشند ، خوب میباشد که شما اظهار لحاظ فرمائید و به آن بپیوندید. چه کسی دانسته؟ ممکن میباشد بعضا از اشخاص زیر تأثیر قرار بگیرند و تصمیم بگیرند نمایه شمارا بازنگری نمایند و شمارا دنبال نمایند. عکسهای برچسب خورده خویش را رصد فرمایید درحالتی که میخواهید دنبال کننده های بیشتری باشید ، محافظت آوازه خوب بسیار مهم میباشد. یکی شیوه های انجام این عمل ، نگه داشتن زبانه ها در زمینه ی چه پست هایی میباشد که اسم تجاری شما در آن برچسب خورده میباشد. اشخاص میتوانند همگی پستهایی را که شما در آن برچسب خورده اید از نمایه اینستاگرام خویش مشاهده نمایند. براین اساس ، چک بر کسانی که شمارا برچسب گذاری مینمایند و در چه جور ارسال ها مهم میباشد. برای این فعالیت میتوانید از خصوصیت \"دستکاری برچسب ها\" استعمال کرده یا این که تهیه را تغییرو تحول دهید تا تنها پستهایی که تأیید میکنید در پست های نشان گردیده شما نشان داده شوند. محلی اخذ فرمائید دقیقاً مانند بهینه سازی محلی برای سایت ها ، هشتگ های محلی و شغل های جغرافیایی برای اینستاگرام. شما نمی توانید قیمت تمرکز روی مخاطبان محلی را برای تجارت خویش دستکم بگیرید. در اینجا دو شیوه موجود هست که میتوانید آن را انجام دهید. Geotag Posts های شما با افزودن geotags به محتوای اینستاگرام خویش ، میتوانید یوزرها محلی را در اینستاگرام خویش جذب فرمایید. بخش اعظمی از اشخاص با به کار گیری از خصوصیت جستجوی اینستاگرام به جستجوی محتوای محلی میپردازند و افزودن شرایط جغرافیایی میتواند به شما در جایگاه بندی این جستجوها یاری دهد. مشابه به بهینه سازی محلی میباشد ولی برای اینستاگرام. مکانهایی را به پست های خویش بیشتر فرمائید و وقتی که فردی با جستجوی شرایط مکانی به جستجوی محتوای اینستاگرام میپردازد ، خصوصیت های خویش را نشان میدهد. بنابراین میتوانید اشخاص محلی را به نمایه خویش جذب نمائید و دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام داشته باشید. از هشتگ های محلی استعمال فرمائید هشتگ های محلی نیز انگیزه مشابهی را حل مینمایند ، براین اساس میتوانید به اشخاص محلی که به یک طاقچه یگانه عشق و علاقه مند میباشند برسید. بخش اعظمی از اشخاص در اینستاگرام از هشتگ های محلی پیروی میکنند و با به کار گیری از آنان میتوانید به آن مخاطب دسترسی پیدا فرمائید.
درباره این سایت